Sunday 12 November 2017

System handlu ozfx


Jest stare powiedzenie głupca i jego pieniądze są łatwo rozdzielone. Czy ja FOOL BIG TIME. I rozstaliśmy się z 249 za usługę, która nie robi nawet zarobić swoje inwestycje z powrotem zapłaciłem za mój abonament na 4 czerwca Pierwszy sygnał przyszedł przez 10 czerwca i ja z wszystkimi głupcami LOST 100 pipsów Pierwszy sygnał w dół 100 pipsów Oz zaleca umieścić stop loss i zająć zysku dokładnie tam, gdzie on zaleca, sortowanie zestaw i zapomnij Off to GREAT START w dół 249 i w dół 100 pips Co każdy musi pamiętać, system Oz ma 100 pip stop, ale to tylko 50 pipsów zyskuje to na pojedynczym handlu dużo, jeśli masz pieniądze, 5 transakcji partii są rzeczy Oz, a następnie zrobić matematyki, gdy handel 5 partii zepsuje się, -500 PIPS Więc jeśli stracisz 100 pipsów w jednym handlu, musisz wygrać dwie transakcje, aby zarobić na ten jeden handel, aby zarobić zwrot z 249, z moim brokerem każda pipa jest warta dolar trzeba wygrać z FIVE transakcji więc pierwszy handel był przegrany, w dół 100, dodać 249 i to przychodzi do gra w sumie 349 lub 349 pipsów, które musisz uzupełnić PRZED WYKONYWANIEM ZYSKU To jest po jednym TRADE. I zdaję sobie sprawę, że nikt nie może mieć idealnego zapisu w handlu forex i signals. Also nie będzie otrzymuj sygnały w ciągu tygodnia handlowego Nigdy nie w poniedziałki, Oz nie prowadzi handlu w poniedziałki Np. drugi tydzień sygnałów pojawił się tylko w środę i czwartek, a kolejne pipsy straciły więcej niż pipsy zyskały Trzeci tydzień, kolejny wielki spadek we wtorek 24. W śr. Czerwiec I anulował mój paypal subskrypcji do Ozfx sygnały ZAWSZE ZNAJDŹ Moje konto spadła drastycznie Musiałem przestać wyrzucać pieniądze Wykorzystałem MINIMUM kwotę zakupu możliwe przy podejmowaniu transakcji Tak moje zarządzanie pieniędzmi było najlepsze, co można zrobić z moim brokerem. Jeśli masz małe konto, DON T robi to, co zrobiłem i marnujesz pieniądze na tej usłudze. Odrzucenia cię zabiją. Jeśli chcesz dać pieniądze, daj pieniądze na cele charytatywne, zamiast uczynić tę osobę bogatą. za moje pieniądze z powrotem po 7-dniowa polityka zwrotu kosztów była w górę, ale wszystko, co dostałem, to pytania, które napisałem 2 listy narzekające na wiele luźnych transakcji Nigdy nie dostałem przepraszam lub jakiejkolwiek formy żałoby, że sygnały nie były do ​​zera Standardową odpowiedzią jest zobaczyć, gdzie pochodzą od NO YOU DON T ZOBACZ TAK, Który PRZYGODA Z TUTAJ. Dla mnie to usługa sygnalizacyjna była ZUPEŁNA i Uszkodzona. Nie bądź głupcem jak ja. ZATRZYMUJ SIĘ ZAPYTAJ ZAWSZE. ABC Daytrading System 100 pipsów trade. ABC Daytrading System Simple Profitable Bezpieczeństwo. W tytule ten system jest tak łatwy, jak ABC, a to jest powodem, dla którego ABC została wezwana do uproszczenia obrotu, ale z jeszcze bardziej bezpiecznym, ale zyskownym stylem handlowym. Największą wersją jest kombinacja wskaźnika FXDD pochodzącego z systemu handlu Red Tram Kombinacja wytworzyła bardzo dobry wynik i zdecydowałem się na ostateczną wersję systemu handlu ABC z większą poprawą i zoptymalizowaniem dla niemal każdej pary walutowej Jeśli masz jakieś sugestie lub pytania, skomentuj poniżej i odpowiem jako ap. Keep w swoim umyśle, że należy mieć dobrą dyscyplinę i zarządzanie w kategoriach pieniędzy, ryzyka i umysłu w celu osiągnięcia sukcesu w FOREX Trading nie ma 100 zwycięstw Powinniśmy zaakceptować niepowodzenie i zrobić to lepiej zrobić następnym razem. ABC Ultimate System. Suitable ramki czasowe M5, M15, M30, H1, H4, D1 Reguły wprowadzania Kliknij, aby zobaczyć. poczekaj na potwierdzenie FXDD. Świeca Heiken Ashi powinna przejść przez chmurę Ichimoku Opcjonalna linia Entry zmienia kolor na kierunek, Stochastic, przejdź przez Trix. Jeśli pojawi się cały sygnał, wejdziemy do handlu z ostatnim potwierdzeniem świecy Heiken Ashi KUP Poprzedni świeca nie ma niższego cienia SPRZEDAJA Poprzednia świeca nie ma górnego cienia. poczekaj na świecę zamkniętą kolorową linią wejściową. Stochastyczny w obszarze kupionym lub przeterminowanym. Znaczny czas ramki H4, reguły wprowadzania D1. poczekaj Kolor linii wprowadzania jako potwierdzenie 1. Wyodrębnij pliki zip do folderu szablonów 2 inne dwa wskaźniki wprowadzone do wskaźników ekspertów alternatywny wskaźnik MQL4. Uprzejmie zignoruj ​​stare załączniki poniżej Oświadczenie Nie jestem właścicielem tych wskaźników Pełny kredyt udzielony wszystkim twórcom wskaźników. Nastnie edytowane przez leonlee0116jl 04-16-2017 w 12 22 AM. Originally Wysłany przez leonlee0116jl. Gdy nazwałem mój tytuł bieżnika jako ABC, ponieważ ten system jest łatwy do naśladowania i ma możliwość handlu ponad 250 pipsów tylko w jednym handlu, ale przeciętnie wynosi 100-150 pipsów Daytrading jest lepsze, jeśli naprawdę chcesz duży zysk Inne niż to, również nie trzeba pozostać z komputer przez wszystkie dni, patrząc na wykresy, a nawet niech twój emocji w handlu, który spowoduje ogromny lose. DOWNLOAD obrazków, które można zobaczyć jasno. RSI i wskaźniki analizy trendu to dodatkowe działanie RSI w systemie, ale analiza trendu jest opóźniona, dlatego nie uwzględniono w nim kodu pocztowego. Jeśli uważasz, że jakiekolwiek wskaźniki można dodać, aby nasz handel był bardziej opłacalny, bezpieczny i tak mały ryzyko jest możliwe, po prostu podzielić się nim. Sharing jest troskliwy Szczęśliwy trading. I ve próbuje wyodrębnić pliki, ale otrzymują błąd za każdym razem można je repost dzięki za udostępnienie tego. OzFx System 100-800 Pips Per Trade. I myślę, jest GMT 2 ODL pojawia się nowy dzienny świec o 7 wieczorem EST Co znalazłem w innych brokerów było to, że sygnał może przyjść za późno, aby wejść lub czasami zbyt szybko ODL wydaje się mieć dobrą równowagę. EA byłoby miło Myślę, że istnieją już jakieś EA pływające wokół. Jeśli masz nową świeczkę codziennie o 7 wieczorem EST, to zegar brokera jest GMT mam konto z IBFX, który jest również GMT, więc będę miał przejść używając this. The problem polega na tym, że mieszkam w Wielkiej Brytanii jest również GMT, więc muszę wstać z łóżka lub zostać całą noc o 12 rano, aby sprawdzić nowe Świeca i wskaźnik. Jest wielki, że istnieje już EA w oparciu o system Możesz opublikować to here. OzFx Myślę, że TSD jest wielkim forum i wiele bardzo oddanych ludzi post tutaj Thats dlaczego myślałem, że to dobry pomysł dzielić mój system here. yeah, myślałem, że tak samo ff tsd, im naprawdę zadłużone do tych wielkich forach becoz z nich, mogę zrobić forex handlu z moim własnym systemie handlu, chociaż im jeszcze przetestowane it. for azmel, można znaleźć ozfx ea w forexfactory tam sekcja ea w podpisie ozfx.

No comments:

Post a Comment